Wykształcenie

mgr, filolog polski, nauczyciel wychowania przedszkolnego, neurologopedia

Joanna Freyer

mgr, filolog polski, nauczyciel wychowania przedszkolnego, neurologopedia

W myśl zasady: każda chwila jest dobra, by odmienić swoje życie odmieniłam diametralnie swoje życie i zostałam logopedą. Duży wpływ miała też na to moja starsza córka, która dość długo nie mówiła. Okazało się, że wybrałam pracę (albo ona wybrała mnie), którą kocham dlatego od tego momentu nie przepracowałam ani jednego dnia w swoim życiu.

Na co dzień noszę pelerynę superbohaterki i zmieniam świat na lepsze – pracując w przedszkolu. Popołudniami podejmuję wyzwania w Fabryce Terapii przekuwając swoją pasję w pracę.

Kursy i szkolenia:

  • Dyzartria wyzwaniem logopedy
  • Diagnoza i terapia ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
  • Elektostymulacja w terapii logopedycznej
  • Szkolenie dla providerów metody Neuroflow
  • Stymulacja traktatu ustno-twarzowego
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
  • Stymulacja procesów poznawczych
  • Logorytmika metoda wspomagająca rozwój motoryki, słuchu i mowy u dzieci w wieku przedszkolnym cz. 1 i cz.2
  • Logorytmika. Metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka
  • Diagnostyka i terapia zaburzeń ze spektrum autyzmu
  • Kreatywne warsztaty logopedyczne terapii głoski [sz]: Projektowanie postępowania terapeutycznego z wykorzystaniem własnoręcznie przygotowanych pomocy dydaktycznych
  • Kreatywne warsztaty logopedyczne terapii głoski [s]: Projektowanie postępowania terapeutycznego z wykorzystaniem własnoręcznie przygotowanych pomocy dydaktycznych
  • Metoda Dobrego Startu” (część teoretyczna, praktyczna i superwizyjna)
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych
  • Karmienie dziecka z MPD
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia i produkcji mowy wg Sary Rosenfeld-Johnson
  • Dziecko z rozszczepem podniebienia pierwotnego i/lub wtórnego – leczenie wielospecjalistyczne, wczesna interwencja logopedyczna, diagnoza i terapia zaburzeń mowy
  • Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny
  • Metoda Krakowska

W ramach metody krakowskiej:

  • 1. Dziecko zagrożone dysleksją i innymi zaburzeniami – wspomaganie rozwoju
  • 2. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania w przedszkolu
  • 3. Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
  • 4. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
  • 5. Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • 6. Alalia (opóźniony rozwój mowy SLI) – diagnoza i terapia
  • 7. Terapia neurobiologiczna dla początkujących

Informacje dodatkowe

Na co dzień szukam ciągle nowych rozwiązań, stale się dokształcam aby móc jak najlepiej pomóc swoim pacjentom. W wolnym czasie (czym jest wolny czas?:) morsuję – dla endorfin i oczyszczenia umysłu.